Дистанційне навчання 04.05 - 08.05.2020

04.05.2020
Понеділок

Українська мова
І. Читання


1. Повторюємо абетку, дивлячись відео.
Абетка

2. Розчитуємося за складовою таблицею.

3. Згадаємо, коли пишеться апостроф. 
Читаємо правильно.

4. Гра "Знайди пару".

5. Закріпи вміння виконувати звукобуквений аналіз.


6. Попрацюємо з Букварем (с. 74) над текстом "Як ми виграли комп'ютер".
а) перед тим, як читати дорослий ставить запитання: "Як звали дітей, які перемогли в конкурсі?";

б) дорослий читає текст;

в) відповідь дитини на поперднє запитання;

г) читання тексту "ланцюжком" (по одному реченню) дорослий - дитина;

ґ) гра "Продовжи речення":

- Одного дня клас був запрошений до .. (телестудії).

- Діти виступали в передачі .. ("Телеранок").

- Ведучий запропонував взяти участь у .. 

(телеконкурсі"Як ми знаємо комп'ютер).

- У конкурсі взяло участь .. (п'ятеро учнів).

- Переможцями стали .. (Мар'янко та Дем'янко).

- Головним призом був .. (комп'ютер).
  
- Діти разом із Софією Лук'янівною збираються 

перед монітором для перегляду .. (інформації).


д)відповіді на запитання самостійно:

- Кого запросили на телестудію?

- Як називалась телепередача, в якій взяли участь 

діти?

- Скільки учнів взяло участь в конкурсі?

- Чого не злякалися конкурсанти?

- Який був головний приз?

- Що робили переможці після конкурсу?

- Як звали вчительку?

- Як далі використовували комп'ютер в класі?

- Як ви думаєте, чому учні перемогли в конкурсі та 

виграли головний приз?

д) повторне читання тексту;

е) придумати питання для мами по змісту тексту.


7. Пригадаємо правила роботи за комп'ютером.


ІІ. Письмо
1. Повторюємо письмові літери.

2. Пишемо диктант:
а) складовий: Джу, фа, щи, дзи, ті, нє, це, лю, їж, ро;
б) словниковий: Джин, риба, Ялта, цунамі, в'яз, диня, чай, щука, юнга, шуба.

3. Робота в зошиті (с.52, 53).
а) закріплюємо написанн великих і малих письмових букв;
б) дописати речення (с.53);
в) списати речення з друкованого шрифту - письмовими буквами:
Переможцями конкурсу стали Мар'янка і Дем'янко.
4. Виконати звукову модель до слів:
 Мар'янка, щур, дзвін.

ІІІ. Математика
1. Повторимо числовий ряд в межах 100.
2. Виконай завдання.

3. Працюємо з підручником (с.117).
Віконати завдання № 1,2.



4. Працюємо над задачами.
а) Задача в підручнику № 3.
б) Задача 1

в) Задача 2

5. Робота з геометричним матеріалом.
- З яких геометричних фігур зроблений робот?
- Скільки на малюнках 
квадратів,
трикутників,
кругів,
прямокутників?
- На скільки трикутників більше, ніж квадратів?
- На скільки квадратів менше, ніж кругів?
- Які геометричні фігури не будуть многокутниками? Чому?

06.05.2020
Середа

Українська мова
І. Читання
1. Повторюємо алфавіт.
Абетка для малят

2. Подивись презентацію.

3. Перед тим, як читати вірші, попрацюємо з тренажером.

4.Попрацюємо з Букварем (с.75 ).Читаємо вірші:
а) вірш читає дорослий;

б) дати відповіді на запитання
- Чи любиш ти читати?
- Як часто портібно читати книжки?
- Для кого малюнки в книжках?

в) читання "ланцюжком" (1 рядок - дорослий, 2 рядок - дитина);
г) читання "закінчи рядок" (дорослий починає рядок, а дитина - закінчує);

Ґ ) вправляння у виразному читання віршів.


ІІ. Письмо

1. Повторюємо письмові букви абетки.

2. Цікаве завдання.


3. Диктант:
а) складовий: Ча, зу, що, йо, хі, фе, би;
б) словниковий: Фура, йог, аґрус, хрущ, єнот, льон, зубр, черемха, людина, п'ять.

4. Робота в зошиті (с.54). Уважно читай завдання і виконуй.

5. Списати речення з друкованого шрифту - письмовими буквами:

На гачечок черв'ячок нанизав наш рибачок.


ІІІ. Математика
1. 

2


3. Обчисли

4. Ознайомлення з новими прикладами.
Подивіться відео.


5. Працюємо з підручником 
с.118 № 2 та с.120 № 2



6. Робота над задачами.
Задача 4 с.119



Задача 3 с.120



7. Вправа для кмітливих (с.119 № 5).




08.05.2020
П'ятниця

Українська мова
І. Читання

1.
Батьки починають читать, а діти називають останнє слово (повторити 3 рази).


2. Придумайте слово на зазначену букву.

3. Робота над скоромовкою.
Першими читають батьки. Діти розповідають про кого йдеться в скоромовці.
Далі читають діти (можна чергувати з дорослими по рядочку) 4 рази:
спочатку повільно, потім швидше, дуже швидко. 
Вчимо скоромовку напам'ять.

4. Бесіда за віршем.


- Як називається азбучна сім'я?
- Що таке абетка?
- Як інакше можна назвати абетку? (Алфавіт, азбука).

5. Проблемне питання.
- А навіщо нам потрібно знати алфавіт?
(Для складання списку в журналі, 
для складання телефонного та інших довідників,
для розміщення книг у бібліотеці та іншого).

6. Робота з Букварем (с.76 - 79).
Працювання над віршем "Буква "Я" " Б.Заходер.
а) перед тим, як читати задати (наперед) дитині запитання: "Яка буква взбунтувалась? Чому?";

б) читає дорослий весь вірш;

в) перевірка прочитаного (відповідь на попереднє запитання);

г) читання "ланцюжком" (дорослий - дитина) по рядку;

ґ) бесіда за змістом:
- Як відреагували інші букви на бунтарство букви Я?
- Що вирішили всі букви?
- Чи погодилася на це буква Я?
- Буква Я змогла жити й працювати наодинці?
- Чим закінчився вірш?
- Чому він вчить? Як не потрібно робити по відношенню до інших?

д) читання вірша дитиною частинами 
    (від рисочки до рисочки), повідомляя чиї то були слова;
- Що означають рисочки у вірші (хтось з кимось розмовляє)?
- Як називається розмова між людьми? (діалог).



ІІ. Письмо

1. Повторюємо абетку.



2. Знайди й запиши пару


3. Пишемо диктант:
а) складовий: Ду, Ро, че, юш, нє, ґа, шо, зі, Гу, жи;

б) словниковий: Жук, школа, часник, гарбуз, Дарина, 

дзиґа, в'юн, берег, звук, фонтан.


4. Працюємо в зошиті (с.55).Виконуємо завдання.


5. Списуємо з друкованого тексту - письмовими 

буквами:

Зіна і Мар'яна у лісі. Там кували зозулі. Зіно, коло ліщини лосі!

ІІІ. Математика.
1. 


2. 

3. Пояснення обислення виразу виду
4. Запам'ятай правило: 
                                  ДЕСЯТКИ ДОДАЄМО  ДО  ДЕСЯТКІВ, 
                                  А  ОДИНИЦІ ДО ОДИНИЦЬ
                                         
5. 
6. Попрацюй з підручником. 
Виконай вправу 2, ст.122.
7. Розв'язуємо задачі 3 і 4 за підручником с.122.

8. Розглянемо новий вид задач.
Але спочатку згадаємо компоненти дії віднімання.



Розглянемо  задачу на знаходження невідомого зменшуваного.


Висновок.    Щоб знайти невідоме зменшуване,          
                     потрібно до різниці до дати від'ємник.

Розв'язати самотійно подібну задачу



9. Виконай в підручнику вправи 4,5 ст.120.





















Комментариев нет:

Отправить комментарий