21.04 2020
Вівторок
Вівторок
Українська мова
1. Повторимо абетку.
2. Прочитай склади.
3. Прочитай слова.
4. Виконати звукову модель слів "джміль", "джерельце".
5.Кого ви бачите на фотках?
- Як можна назвити цих людей одним словом? (Спортсмени)
- Назвіть яким спортом займаються ці люди.
- Яким видом спорта цікавитися ви?
6. Працювання над текстом Букваря "Дзюдо" (с.70 - 71)
а) читає текст дорослий (дитина слухає); перед читання задати питання: "Уважно послухай текст і скажи, як звали дітей і яким спортом вони займалися?";
б) після прослуховування знову задати дітям ці питання (перевірити чи уважно вони слухали текст);
в) читання тексту дітьми (можна чергувати: речення читає дитина, інше - дорослий, а дитина слідкує;
г) питання:
- Що ви знаєте про ДЗЮДО?
- Що нового дізналися з тексту?
- Ким доводився Наталочці Назарчик?
- Хто відвідував секцію ДЗЮДО?
- Чого навчає цей вид спорту?
- Що означають кольори поясів дзюдоїстів?
- Про яких відомих дзюдоїстів згадується в тексті?;
ґ) можна прочитати із дорослим в особах (хтось читає за Наталочку, а хтось за Назчика).
7. Завдання на кмітливість.
Математика
1. Допоможи Незнайкові продовжити числовий ряд.
2. Запиши числа у порядку зростання.
3. Виконай завдання з підручника (с.112 - 113).
4. Розв'яжи задачі з підручника
(с.113, задача 4)
(с.113, задача 5).
5. Завдання для кмітливих.
Знайди відмінності в малюнках.
24.04.2020
П'ятниця
Українська мова
І. Читання
1. Повторюємо абетку.
2. Передивіться відео.
3.Потренуємося у правильній вимові звуквів [дз],[дж] і [шч].
Подивіться відео та правильно вимовляйте!
4.Робота за Букварем (с.70 - 71).
Читати та переказувати. (Відповідати на запитання дорослих).
ІІ.Письмо
1. Повторюємо письмові букви.
2. Пишимо диктант
а) складовий: Фа, це, ча, хо, ня, юр, щу, дже, йо, зу;
б) словниковий: Дзиґа,дуб, цирк, хрущ, дятел,тюлька, жито.
3. Передивіться презентацію та виконайте завдання.
ІІІ.Математика
1. Запиши числа в порядку спадання.
2. Запишіть всі числа четвертого десятка.
3.
4.
5. Обчислити.
6. Прочитай і розв'яжи задачі.
7. Виконай завдання з підручника (с.114, № 7, 8).
8. Полічи скільки на малюнку:
а) трикутників;
б) квадратів;
в) кругів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий