15.10.2020.Четвер
Українська мова
Тема. Закріплення вивченого
1.Написати диктант.
Пісня, звук, тюль, вугілля, м'ята, щур, зірка, якір.
Підкреслити олівцем букви, які позначають м'які приголосні звуки.
2.Розглянути таблицю і попрацювати над нею усно
(с.27 підручник "Укр.мова і читання" 1ч.).
3. Виконати письмово вправу 71.
Виконати звуко-буквений аналіз виділених слів за зразком.
Не забуваємо щодня списувати з Читанки по 2 речення і показувати мені у вайбер.
2. Згадуємо прийоми віднімання за вправою 225 (діти обрали 2 прийом,він для них простіший).
Математика
Тема. Віднімання від 18 одноцифрових чисел із переходом через десяток.
Розв'язування задач
1.Виконати усно вправу 224.
Але спочатку повторити компоненти дії додавання.
Щоб знайти суму, треба додати.
Щоб знайти доданок, треба відняти.
Хто вміє користуватися прийомами, таблички вчити не потрібно.
Табличка віднімання від 18.
3. Вправа 227 (усно).
4. Задача 228
Робота над задачею:
1) прочитати задачу, щоб переказати (дитина сама читає);
2) перевіряємо чи зрозуміла дитина задачу:
- Про кого говориться в задачі?
- Що робив фокусник з голубами?
- Як він діставав голубів?
- Що означає число 7?
- Скільки голубів дістав фокусник з рукава? (Невідомо, але є підказка).
Записати короткий запис:
Чи можемо зразу взнати скільки всього голубів дістав фокусник? (Ні. Спочатку треба дізнатися скільки голубів дістав з рукава). Якою дією? Чому? Де підказка?
1) 7 - 3 = 4 (г.) - з рукава;2) 7+4 = 11(г.)
Відповідь: всього 11 голубів.
Діти кожен раз пояснюють, чому вони обирають саме цю дію.
5. Розв'язати подібну задачу 232.
6.Розв'язати приклади 226.
5 і 6 завдання викласти у вайбер.
Читання
Тема. Легенда про Богдана Хмельницького
1.Прочитати означення легенди.
2.Читати, переказувати легенду (с.38).
3. Відповідати на запитання (с.39).
4. Відгадати ребуси (с.39).
Комментариев нет:
Отправить комментарий